PR w start-upie? 6 dobrych nawyków młodego przedsiębiorcy
Powiedzmy sobie szczerze – budżet na public relations w start-upie wynosi zwykle 0. O wynajęciu profesjonalnej agencji nie ma mowy. Jednak wszystko, co jest potrzebne do działań PR-owych najprawdopodobniej masz w zasięgu ręki.
Młodej firmy zwykle nie stać na zatrudnienie specjalisty od PR ani na usługi wyspecjalizowanej agencji. Powiedzmy sobie szczerze – budżet na public relations w start-upie wynosi zwykle zero. Jednocześnie początkujący biznes, na etapie poszukiwania inwestorów, pozyskiwania klientów, budowania marki, potrzebuje „buzzu”. Jak zdobyć zainteresowanie mediów i „influencerów”? Są działania, które możesz (powinieneś!) podjąć samodzielnie. Wszystko, co będzie Ci potrzebne, prawdopodobnie już masz – dogłębną znajomość własnego produktu/usługi, orientację w branży oraz pasję.
Czytaj więcej: