Akademia Aeropolis: bezpłatne warsztaty o marce w Internecie – biznesistyl.pl

Specjaliści od promowania marki w Internecie poprowadzą bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców i mieszkańców regionu podczas kolejnej edycji Akademii Aeropolis. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak promować markę w Google i sieciach społecznościowych, aby działania te przyniosły korzyści firmie i były ciekawe dla odbiorców. Akademia Aeropolis odbędzie się 18 kwietnia w Inkubatorze Technologicznym w Jasionce. Aby wziąć w niej udział, trzeba się zarejestrować.

– Akademia AEROPOLIS jest ważnym wydarzeniem w kalendarzu Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego AERPOLIS. Jest to cykl spotkań adresowanych do przedsiębiorców, mieszkańców naszego regionu, prowadzonych przez najlepszych trenerów, specjalistów w swoich branżach- mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. – Celem akademii jest edukacja mieszkańców i przedsiębiorców w różnych obszarach biznesu. Chcemy, aby dzięki tym cyklicznym spotkaniom otrzymali wiedzę niezbędną do rozwijania biznesu.

Podczas pierwszej edycji akademii wystąpili Marek Skała i Tomasz Hermaniuk, którzy dzielili się ze słuchaczami informacjami o podstawowych technikach i narzędziach wpływu w biznesie oraz skutecznym wpływaniu na osiąganie biznesowych celów. Pierwsza edycja cieszyła się sporą frekwencją. Druga edycja odbędzie się 18 kwietnia, zaś kolejna pod koniec 2018 roku.

Jak i dlaczego warto promować markę u największych graczy

Drugą – bezpłatną dla uczestników – edycję Akademii Aeropolis zdominuje tematyka promocji marki w Google i mediach społecznościowych, którą to RARR S.A. realizuje w partnerstwie z Veneo Sp. z o.o.

– Podczas prelekcji skupimy się na promocji marki w Google i social mediach, zwłaszcza na Facebooku. Google i Facebook to dwaj najwięksi gracze mediowi w Polsce, którzy zostawiają w tyle duże, popularne serwisy, jak np. Interia, Onet czy Wirtualna Polska – wyjaśnia Krzysztof Kobylarz z Veneo Sp. z o.o. – Są to gracze, którzy wiedzą najwięcej o użytkownikach i mogą ich posegmentować, np. pod względem behawioralnym, geograficznym czy demograficznym. Wiedzą nawet to, co użytkownicy będą chcieć wiedzieć za chwilę, bo tak dokładnie analizują ich zachowania w sieci. Dzięki tym informacjom, firmy mogą skierować reklamę do tych odbiorców, którzy ich najbardziej interesują. Co więcej, reklama u tych graczy nie jest agresywna. Nie przeszkadza, nie zasłania treści, nie wymaga zamykania wyskakujących okienek.

Krzysztof Kobylarz dodaje, że treści zawarte w prelekcjach będą tak konstruowane, aby słuchacze akademii jak najwięcej dowiedzieli się o efektywnej promocji marki w sieci.

Czytaj dalej: http://www.biznesistyl.pl/biznes/biznes-na-co-dzien/6739_.html